Торгові вітрини як образ і як спосіб зробити продукцію більш бажаною для потенційних покупців
У статті представлені загальні відомості щодо вітрин, їх поділ, показано зв'язок між торговою продукцією і самими вітринами, а також те, як їх конструкція впливає на заманювання покупця і робить товари більш бажаними завдяки прозорому склу вітрин. Також представлений один з варіантів нашого уявлення і образу вітрин, який пов'язаний з фільмами, які ми дивимося в період новорічних і різдвяних свят.
Для кожного з нас, хто любить і дивиться іноземне кіно, великі освітлені безліччю барвистих лампочок вітрини асоціюються
зі святом Нового року та Різдва. Всі ми пам'ятаємо американські мелодрами і комедії, в яких напередодні новорічних свят жителі міста відправляються в магазини за подарунками для своїх близьких. Не потрібно сперечатися, що великі і барвисті вітрини магазинів приваблюють своєю естетикою багатьох покупців, які побачивши щось надзвичайно гарне, вирішуються зайти в дорогий і якісний магазин, щоб купити необхідний для себе предмет, але за трохи більші гроші.
Вітрини можна розглядати як елемент домашніх меблів, для зберігання цінних і значущих речей, які господарі хочуть виставити на показ, або як конструкцію, яка знаходиться в магазині за вікном для зберігання різних товарів. Різноманітність конструктивних рішень при проектуванні вітрин потрясає, оскільки їх виробники найчастіше конкурують між собою, а тому зацікавлені в унікальності своєї продукції. Відрізняється не тільки зовнішній вигляд, але і дизайнерські рішення щодо додаткових функцій. Не секрет, що стелажі і вітрини повинні бути зручними і красивими, щоб дизайнер міг без особливих труднощів декорувати їх і таким чином наочно представити товари в більш естетичному вигляді. Увага повинна залучати якісне і правильне освітлення, оскільки це дає можливість розглянути товари, які є в наявності.
Вітрини бувають:
- відкриті і засклені,
- односторонні і двосторонні,
- обертові, або стрічкового типу.
Відомо, що варіанти вітрин для торгівлі дозволяють вибрати відповідну конструкцію для будь-якого магазина і підприємства, які можна збирати або переміщувати без особливих труднощів і втрат. Застосовуючи тільки торгові вітрини, в магазинах можна досягти легкості та максимальної незавантаженості простору на невеликих торгових площах. Саме скляні вітрини здатні підкреслити вишуканість і ефектність, додати акцент товарам, а не відволікати на елементи декорування.
Скляні стелажі і вітрини особливо гарні, оскільки візуально піднімають продукцію на рівень очей покупця і дозволяють більш вільно дивитися і бачити, а, отже, вибирати товар. Також вони дозволяють зробити товар видимим і близьким для покупців, і в теж час - не досяжним, але бажаним.
